Súgó

Témák
FAQ
Bevezető
Fórum
VIP súgó

VIP tagság SMS-sel

Ezen az oldalon részletes leírást találsz a VIP tagság SMS-en keresztül való meghosszabbításának lehetőségéről.

Mielőtt SMS-t küldesz, olvasd VÉGIG ezt az oldalt! Az alul lévő, vastaggal kiemelt figyelmeztetést is!

Ha van lehetőséged bankkártyás fizetésre, akkor mindenképpen annak használatát javasoljuk! Tisztában vagyunk azonban azzal, hogy nem mindenki használja bankkártyáját szívesen az online világban. Ezért más fajta támogatási lehetőségeket is biztosítunk, például az ezen az oldalon részletezett SMS fizetési lehetőséget. Nagyon fontosnak tartjuk azonban már előre kiemelni, hogy ha SMS-en keresztül támogatod a Hódítót, akkor annak technikai sajátosságai miatt előfordulhatnak olyan esetek, amikor nem tudunk a támogatásért cserébe VIP tagságot biztosítani. Ezt mindenképpen vedd figyelembe, mielőtt e mellett a támogatási forma mellett döntesz! SMS küldését ráutaló magatartásként értékeljük ennek a figyelmeztetésnek a tudomásulvételére! És most nézzük a részleteket:

Telefonszám, ár, elérhetőség

Egyetlen SMS-sel lehetőséged van arra, hogy országodat kényelmesen, percek alatt VIP taggá változtasd.

SMS számunk: 06-91-555-333, egy SMS ára 200 forint + 27% ÁFA (Bruttó 254 forint)
A fenti szám a magyar Telenor, a magyar T-Mobile és a magyar Vodafone hálózatából érhető el.

Ahhoz, hogy VIP taggá tedd országod, a fenti, emeltdíjas SMS számra kell egy üzenetet küldened. Az üzenet formája nagyon egyszerű:

VIP ország_sorszáma

vagyis a VIP betűk (mindegy, hogy kicsi, vagy nagy), egy szóköz, majd egy szám, ami az országodnak a sorszáma. Csak a számot írd be, nem szükséges semmi jel hozzá. Egy példa: az 1-es sorszámú országnak például a következő üzenetet kell küldenie:

VIP 1

ez azonban csak példa, Te minden esetben a saját országod sorszámát írd a VIP betűk, és a szóköz mögé!

Külföldről is tudok SMS-t küldeni?

A magyar Telenor ügyfelei külföldön tartózkodva is tudnak SMS-t küldeni a fenti számra, ilyen esetben azonban az általános szerződési feltételekben foglalt roaming sms díj is levonásra kerül.

A magyar T-Mobile ügyfelei csak magyar hálózatba bejelentkezve tudnak a fenti számra SMS-t küldeni, külföldön tartózkodva nem.

A magyar Vodafone ügyfelei csak magyar hálózatba bejelentkezve tudnak a fenti számra SMS-t küldeni, külföldön tartózkodva nem.

Külföldi T-Mobile, illetve külföldi Vodafone szolgáltatók ügyfelei számára az emeltdíjas SMS küldésének lehetősége nem biztosított.

Ha több országom van, melyiknek a számát adjam meg?

A VIP betűk és a szóköz után minden esetben tüntesd fel annak az országnak a sorszámát, amelyikre a VIP tagságot kéred. Kérünk, hogy nagyon figyelj oda az ország sorszámára, mert az itt szereplő ország fogja kapni a VIP tagságot! Pontosan írd a számodat, mivel ezen kívül semmilyen más módon nem tudjuk, hogy melyik a Te országod!

Ha a főországodat adod meg, akkor az az ország fogja megkapni a VIP tagságot.

Ha nem a főországodra vonatkozik a VIP tagság, akkor egyszerre akár 3 ország VIP tagságát is hosszabbíthatod/aktiválhatod. Ebben az esetben javasoljuk, hogy először az országok összekapcsolása oldalon nézd meg, hogy milyen sorrendben adtad meg az országaidat, majd válassz ki három, egymást követő országot, amiknek a tagságát hosszabbítani/aktiválni szeretnéd. Ezek közül add meg a listán elöl szereplő ország sorszámát. Az ezt követő kettő is automatikusan megkapja a VIP tagság hosszabbítását/aktiválását.

Ha országaidat véletlenül elfelejtetted összekapcsolni, akkor azt mielőbb tedd meg, mert amíg ez nincs meg, addig mindegyik különálló főországként van kezelve, és nincs lehetőség arra, hogy ilyen esetben egy SMS-sel több ország tagságát hosszabbítsd/aktiváld!

Mikortól mikorig él az SMS küldése után a VIP tagság?

A küldött SMS-ek feldolgozása, és ezek alapján a VIP tagságok hosszabbítása/aktiválása automatikusan, 5 percenként történik. Az SMS küldését követően tehát nincs más teendőd, mint várnod a játékon belül az értesítést, hogy a tagságod hosszabbítása/aktiválása sikeres. Erről a játékon belül üzenetben értesítünk.

Egy SMS 336 körrel hosszabbítja meg VIP tagságodat, amennyiben azt Telenor vagy T-Mobile hálózatból küldted, 260 körrel, ha azt Vodafone hálózatból küldted. Ez a normál játékban 2 hétnek (Vodafone irány esetén valamivel több mint másfél hétnek) felel meg, a lassú játékban másfél hónap (Vodafone irány esetén valamivel több mint egy hónap), a gyors játékban 1 hét (Vodafone irány esetén közel 6 nap). Ha bármi miatt szabadságra kellene tenned országodat, a szabadság ideje nem számít, az alatt nem fogynak a VIP körök.

Ha országod a feldolgozás pillanatában VIP státuszban van, akkor a jelenlegi tagságodat hosszabbítjuk meg. A VIP tagság ilyen esetben folyamatos.

Ha országod még nem volt VIP tag, vagy a tagság már lejárt, akkor a feldolgozás pillanatában kapod meg a 336 kört (Vodafone hálózatból küldött SMS esetén 260 kört). Ilyenkor régi VIP beállításaid újra életbe lépnek, ha voltak. (Vagyis ha például régebben VIP tag voltál, de egy pár napot kihagytál, akkor a köröket nem visszamenőleg írjuk jóvá, hiszen akkor nem tudtad igénybe venni a VIP tagság előnyeit.)

Kapok az SMS-ről számlát?

Az SMS-ek telefonszámládon lesznek feltüntetve, az SMS-enkénti 200 forint + áfa díjat mobilszolgáltatódnak fizeted. (Feltöltőkártyás kártya esetén előre fizetted, és kaptad a számlát a kártyáról.) Tőlünk külön számlát nem kapsz, hiszen felénk nem fizetsz.

Gyakori hibák, amikre figyelj oda!

A leggyakoribb hiba, amikor valaki nem a saját sorszámát adja meg. Ilyen esetben, mivel valaki másnak jóváíródik a tagság, nem tudunk segíteni, ezért elküldés előtt minden esetben győződj meg arról, hogy a saját országod sorszámát írtad-e be. A sorszám számjegyekből áll, nincsenek benne sem betűk, sem egyéb jelek.

Szintén gyakori hiba, amikor nem az ország sorszámát, hanem nevét adja meg valaki. Ez hibás! Minden esetben sorszámot adj meg!

Kevésbé gyakori, de előfordul, hogy a VIP szó helyett valami egészen más kerül beírásra. Mivel a VIP szóval jelzed rendszerünknek, hogy mit is szeretnél, ezért minden esetben ezzel kezdd az üzenetedet. Ha ide mást írsz, akkor az üzenetet nem fogja tudni rendszerünk értelmezni, és a tagság hosszabbítását nem fogjuk tudni elvégezni. Elküldés előtt minden esetben ellenőrizd, hogy az üzeneted a VIP szóval kezdődik, majd egy szóközt követően következik országod sorszáma.

Nagyon fontos, hogy az SMS-t a mi számunkra küldd. Ha más számra küldöd, akkor hozzánk sose jut el, így feldolgozni se tudjuk.

Ha elgépeled a sorszámot, akkor a tagságot egy másik országnak írja a rendszerünk jóvá, ilyen esetben nem tudunk segíteni abban, hogy a tagság hosszabbítását Te megkapd, hiszen azt valaki más már megkapta, akinek a számát beírtad. Mástól tagságot nem veszünk el azért, mert elrontottad az SMS-t. Más esetben jelezheted felénk, ha elgépelted, vagy elrontottad az sms küldését. Kézi jóváírásokat azonban csak havonta egyszer végzünk, így hibás SMS küldésekor elképzelhető, hogy nagyon sokat kell várnod. Ezért kérünk, hogy elküldés előtt minden esetben nézd át az SMS-t.

FONTOS! Az SMS technikai sajátossága, hogy sok-sok állomáson halad keresztül, mielőtt hozzánk megérkezik. Ezen állomások bármelyikénél előfordulhatnak technikai problémák. Ilyen technikai problémák esetén előfordulhat, hogy az emeltdíj összege levonásra kerül, de VIP tagságot nem tudunk adni az SMS-ért, mivel hozzánk nem jut el az üzeneted. Ebben az esetben az SMS sajátosságaiból adódóan az emeltdíj összegét sem tudjuk jóváiratni. Ha SMS-ben váltasz VIP tagságot, akkor mindenképp számold be, hogy ilyenek előfordulnak, és emiatt idővel egészen biztosan lesz néhány olyan elküldött SMS-ed, amiért nem tudunk VIP tagságot adni. Ha nem szeretnél ilyen pluszköltségeket, akkor valamelyik bankkártyás fizetési lehetőséget javasoljuk, mivel ott nyomonkövethetőek a fizetések, és komolyabb probléma esetén az összeg visszautalása is megoldható. SMS-nél ilyen lehetőség nincs.

Ha lehetőséged van bankkártyás fizetésre, akkor annak használatát javasoljuk, mivel ott szinte semmi hibalehetőség nincs, és a VIP tagság hosszabbítását is azonnal elvégzi rendszerünk. A hibalehetőségek kizárásával a bankkártyás fizetés hosszútávon olcsóbb, mint az SMS küldése! További információ a bankkártyás és PayPal fizetési lehetőségről... További információ a WorldPay rendszerén keresztüli bankkártyás fizetési lehetőségről...

Hűségprogram

Hűségprogramunkon keresztül az SMS-sel történő tagsághosszabbításod alkalmával pénzvisszatérítésre tehetsz szert. Ha még nem vagy részese hűségprogramunknak, akkor kattints ide, és igényeld most az ingyenes tagsági kártyádat!

Ügyfélszolgálat, távközlési csalások jelentése stb.

Ha bármi problémád merül fel az SMS küldésével kapcsolatban, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálati rendszeren keresztül, melyet a súgó aljáról érhetsz el.

Információs vonal az SMS-ek küldésével kapcsolatban, ahol előzetes időpontegyeztetés után fogadjuk hívásod: (70) 331-3485. Azonban már most szólunk, hogy konkrét esetben, amikor például olyan kérdésed van, hogy adott időben kinek, milyen jóváírás történt, mert esetleg elgépelted az ország sorszámát, az ügyfélszolgálati rendszerhez leszel irányítva, hiszen a beküldött és feldolgozott SMS-ek naplójának visszakeresése nem olyan folyamat, amiben telefonon segíteni tudunk. Ezen a számon csak abban tudnak a kollégák segíteni, amit ezen az oldalon fent részletesen elolvashatsz.

Kötelességünk továbbá az SMS forgalom naplózása, és minden, távközlési csalásra utaló jel jelentése.