Súgó

Témák
FAQ
Bevezető
Fórum
VIP súgó

Bankkártyás fizetés




Hogy a lehető legbiztonságosabb módon biztosíthassuk a bankkártyás fizetést, ezt a fizetési módot egy nemzetközileg elismert kártyaelfogadón, a WorldPay-en keresztül bonyolítjuk. A WorldPay-t a világ egyik vezető bankja, a The Royal Bank of Scotland üzemelteti.

Ugrás a WorpdPay bankkártyás fizetéshez

+10% AKCIÓ! Ezt a fizetési módozatot használva 10%-kal több VIP kört kapsz, mint például SMS-en keresztüli tagságváltás esetén!


Miért fizessek bankkártyával?

A bankkártyával fizetés minden más fizetési rendszernél kényelmesebb: lehetőséget biztosít arra, hogy kis összegeket fizetve folyamatosan VIP tag lehessen országod.

Nem kell folyamatosan figyelni, hogy mikor jár le tagságod, hogy újabb SMS-t kelljen küldeni, nem kell azt figyelni, hogy mikor kell a következő banki utalást időzíteni.

Nem tudod az ország sorszámát elgépelni, és ezzel Magad helyett véletlenül más országnak juttatni a VIP tagságot; nem kell napokat várni, amíg a banki utalás után jóvá tudjuk írni a befizetést.

A bankkártyás fizetési megoldás mindenki számára elérhető, aki rendelkezik bankkártyával: nincs telefonszolgáltatóhoz kötve, a külföldről való használata sem kerül többe, és sokkal jobban nyomon követhető, mint az SMS-ek.

A bankkártyás fizetési lehetőség olcsóbb, mint más fizetési módozatok: az SMS-sel való fizetésnél a hibás sms-ek küldése; banki utalásnál az utalás miatt keletkező plusz banki költségek jelentenek plusz kiadásokat. Bankkártyás fizetés esetén ezekkel nem kell számolnod. A bankkártyás fizetés gyorsabb is a többi módozatnál: banki utalás esetén akár napokat is várnod kell, míg tagságodat jóvá tudjuk írni; elgépelt SMS esetén pedig akár ennél hosszabb idő is szükséges lehet a kézi jóváíráshoz. Bankkártyás fizetés esetén nincs lehetőség az elgépelésre, így a jóváírás minden esetben azonnal és automatikusan meg tud történni.

Biztonságos a bankkártyával fizetés?

Bankkártyával történő fizetéskor adataidat nem nekünk adod meg. Ha kiválasztottad, hogy melyik módozatot szeretnéd fizetni, akkor átirányítunk a WorldPay oldalára, ahol egy biztonságos banki szerveren adhatod meg bankkártyaszámod, és egyéb adataidat. Bankkártyád adatai hozzánk nem jutnak el, és ha bármi kérdésed merül fel a későbbiekben, akkor sem kell ezt megadnod, csupán a fizetéskor kapott azonosítószámra elegendő hivatkoznod.

A bankkártyaelfogadó rendszer kiválasztásakor nagy gondot fordítottunk arra, hogy egy megfelelő tapasztalattal és banki háttérrel rendelkező partnerünk legyen. Ezért döntöttünk a világ egyik vezető bankkártyaelfogadó rendszere, a WorldPay mellett. Az Interneten számos online áruház és szolgáltatás ezt a rendszert használja, erről Te Magad is meggyőződhetsz. Több millió felhasználó használja ezt a fizetési módot, és a mai banki szolgáltatásokkal párosítva az egyik legbiztonságosabb fizetési forma.

A teljes biztonság érdekében kérünk, hogy tartsd szem előtt a következőt: bankkártyád számát nekünk nem kell megadnod, csak a WorldPay fizető oldalán! Mi ezt sem játékon belül, sem e-mailben nem kérjük, ezért ha bárki ezt kéri Tőled, ne add meg ezen adataidat. Csak a WorldPay biztonságos fizetési szerverén gépeld be ezeket. Az ott megadott kártyaadatokat még mi sem látjuk, így azok biztonságban vannak.

Folyamatos, vagy egyszeri fizetés?

Bár lehetőség van arra is, hogy csupán egyszeri alkalommal hosszabbítsd meg tagságodat, akár egy hónapra (672 körre), akár egy évre (8760 körre), mégis a folyamatos rendszerességet ajánljuk.

A folyamatos fizetések lehetővé teszik, hogy adataidat egyszer megadva, a lehető legkevesebb időráfordítással folyamatosan élvezhesd a VIP tagság előnyeit. A megadott időközönként folyamatosan megújítjuk VIP tagságodat, így nem kell azt figyelned, hogy mikor jár le, eszedbe jut-e, gépközelben leszel-e a szükséges időben. A folyamatos fizetéseknek semmi negatívumuk nincs, azokat bármikor lemondhatod a WorldPay oldalán.

Folyamatos fizetés esetén is állandóan mindenről tájékoztatást kapsz: a fizetésekről minden alkalommal a WorldPay is értesítést küld e-mailben, valamint a játékon belül is értesítünk a VIP tagság meghosszabbításáról. Ha bankkártyád lejárati dátuma közeleg, a WorldPay erre is felhívja a figyelmed, hogy kiesés nélkül átállhass új kártyádra, és VIP tagságod folyamatos lehessen. Ha kártyaadataidban bármi változás áll be, azokat bármikor módosíthatod.

FONTOS! Folyamatos fizetés létrehozásakor kérünk, hogy mindenképp forintban add meg a fizetendő összeget. Sajnos régóta fennálló probléma, hogy a más pénznemben létrehozott folyamatos fizetések visszaigazolása hibásan érkezik meg hozzánk, és ilyen esetben külön jelezned kell a fizetés megtörténtét, majd ezután a tagságot kézzel kell jóváírnunk, ami akár több napot is igénybe vehet. Ezért nagyon lényeges, hogy ha folyamatos fizetési módozatot hozol létre, akkor forintban legyen megadva a fizetendő összeg. Ezzel biztosíthatod, hogy a jóváírás a későbbiekben is automatikusan meg tud történni, nem kell rá napokat várnod. Köszönjük.

Mikortól mikorig él a fizetés után a VIP tagság?

Sikeres fizetés esetén a VIP tagságot országodban azonnal jóváírjuk. Amikor a WorldPay oldalán a visszaigazolást látod, rendszerünkben már jóvá is írtuk azt.

Ha országod ekkor VIP státuszban van, akkor az újonnan kifizetett köröket az épp rendelkezésedre álló körökhöz adjuk hozzá. A VIP tagság ilyen esetben folyamatos.

Ha országod még nem volt VIP tag, vagy a tagság már lejárt, akkor a köröket a feldolgozás pillanatától számítjuk. Ilyenkor régi VIP beállításaid újra életbe lépnek, ha voltak. (Vagyis ha például régebben VIP tag voltál, de egy hónapot kihagytál, akkor a köröket nem visszamenőleg írjuk jóvá, hiszen akkor nem tudtad igénybe venni a VIP tagság előnyeit.)

Folyamatos fizetés választásakor minden egyes fizetéskor a fenti rendszer szerint történik a jóváírás: a fizetés pillanatában rendszerünk tagságodat automatikusan meghosszabbítja, ilyenkor részedről semmi teendő nincsen.

Mi történik, ha folyamatos fizetést választottam, de valamiért elfogyott a VIP tagságom?

A Hódítóban lehetőséged van arra, hogy Párbajban vegyél részt, ehhez nevezési díjat kell fizetned, VIP körök formájában. Ezért előfordulhat olyan helyzet, hogy az így felhasznált körök miatt elfogy tagságod, mielőtt a következő automatikus hosszabbítás esedékessé válna.

Ilyenkor egy egyszeri fizetést javaslunk, ami tagságodat meghosszabbítja, és még további Párbaj nevezéseket is lehetővé tesz. Az ilyen egyszeri plusz fizetések nem befolyásolják a folyamatos hosszabbítást, az az eredetileg általad meghatározott időközönként és értékben marad továbbra is érvényben.

Több ország VIP taggá tétele

A VIP tagságot annak az országnak írjuk jóvá a játékban, ahonnan a fizetést kezdeményezted. Ahogy más fizetési módozatoknál (SMS, banki utalás), úgy itt is él a több országra vonatkozó kedvezmény. Amennyiben főországod VIP tagsága aktív, és nem a főország tagságát hosszabbítod épp, akkor a következő 2 országod is automatikusan megkapja a tagsághosszabbítást. Ez igaz akkor is, ha folyamatos fizetési módozatot választasz. Az országok sorrendjét az összekapcsoló oldalon határoztad meg.

Részleteket a Több ország VIP taggá tétele súgóban találsz.

A bankkártyás fizetés menete

A fizetéshez szükséges lesz az angol, német, olasz, spanyol, vagy francia nyelvek valamelyikének ismerete, mivel a fizető oldal ezen a nyelven fog megjelenni. A fizetési mód kiválasztása után egy új ablak nyílik meg, a játék oldala marad itt. Sikeres fizetés után a játékon belül értesítést küldünk, és a tagságodat azonnal meghosszabbítjuk.



A fizetés első oldalán választhatsz nyelvet, illetve fizetési pénznemet. Magyar forint, amerikai dollár és euró közül választhatsz. Javasoljuk az alap beállítást, a forintot, de természetesen a többi, ezzel egyenértékű pénznem közül is választhatsz. A fizetéskor a forint aktuális árfolyamán történik az átváltás a másik két pénznemre, így egyedül a forint érték állandó. A felsorolt kártyák közül válaszd ki azt, amelyikkel rendelkezel, és amelyikkel fizetni szeretnél, majd annak ikonjára kattints rá.



A következő oldalon add meg adataidat: bankkártyaszámod, a kártyád biztonsági kódja (bankkártyád hátoldalán, az aláírást tartalmazó mező végén található utolsó számjegyek), érvényesség ideje, kártyatulajdonos neve (a Tied, ami a kártyán szerepel). Ezután a címedet add meg. Fontos, hogy ez a cím egyezzen a bankodnál nyilvántartott címeddel! Az ország, és az e-mail cím megadása kötelező még. Országnak a fizikai tartózkodási helyedet add meg, ne a játékbeli országodat keresd!

FONTOS! A címedre és a bankkártya biztonsági kódjára ellenőrzési célból szükségünk van. Ha ezeket hibásan adod meg, és a banktól azt a visszajelzést kapjuk, hogy a megadott adatok nem egyeznek a bankkártya tulajdonosáéval, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a kifizetett pénz visszafizetése mellett VIP tagságodat megszüntessük. Ha erre utólag derül fény, a már felhasznált tagság után járó összeget levonjuk a visszafizetésből. Bankkártyacsalás esetén országodat a játékból azonnal töröljük, címedet a játékban feketelistára tesszük, és a rendelkezésünkre álló adatokat a hatóságoknak átadjuk.



Sikeres tranzakció esetén egy visszaigazoló ablakot kapsz, amiben a játékbeli országod sorszámán kívül szerepel egy tranzakcióazonosító is. Ha bármi probléma merülne fel a későbbiekben a fizetéssel kapcsolatban, akkor erre az azonosítóra hivatkozva tudsz tőlünk információkat kérni. Ez az azonosító a megadott e-mail címre is megküldésre kerül, a fizetésről szóló digitális nyugtán.

Amikor ide jutottál, a játékban a VIP tagságodat már meg is hosszabbítottuk. Ezt a VIP körök számának megnövekedéséből is láthatod, valamint a játékon belül kapott visszaigazoló üzenetben is értesítünk róla.

Ha folyamatos fizetési módozatot választottál, akkor elegendő egyszer megadni adataidat, és a kiválasztott időközönként automatikusan meghosszabbítjuk tagságodat. Ezt a WorldPay oldalán, az első fizetés után e-mailben kapott adatok segítségével bármikor leállíthatod. Fontos, hogy ha kártyádon nincs elegendő pénz, vagy új kártyát kapsz, és az érvényességi dátum megváltozik, akkor nem fogjuk tudni a hosszabbítást elvégezni. Ilyenkor a folyamatos fizetést a WorldPay rendszere automatikusan leállítja, és erről mi is értesítünk a játékon belül. A WorldPay rendszerébe belépve ismét elindíthatod a fizetéseket, miután a problémát megoldottad (került pénz a kártyára, vagy adataidat a WorldPay rendszerében aktualizáltad).

Mi történik, ha törlöm az országom?

Ha törlöd az országodat, akkor a még hátralevő VIP körök elvesznek. Ezért azt javasoljuk, hogy bármilyen szorult helyzetben van is országod, inkább próbálj meg kilábalni belőle. Erre rengeteg lehetőség van a játékon belül.

Ha mégis a törlés mellett döntesz, és a folyamatos fizetési módozatot választottad, akkor javasoljuk, hogy szakítsd meg ezt a fizetést, mivel ilyenkor a régi (már törölt) országod VIP tagságát hosszabbítjuk. Új országoddal ismét kérheted a VIP tagságot a megszokott módon.

Pénzvisszafizetési garancia (refund policy)

A játékban lehetőséget biztosítunk a VIP tagság ingyenes kipróbálására, ezt 168 körön át bárki igénybeveheti.

Bankkártyával történő fizetés esetén ezen felül egy 7 napos pénzvisszafizetési garanciát is biztosítunk. Ha a fizetést követő 7 napon belül úgy döntesz, hogy mégsem tetszik a játék, és nem kívánod azt tovább támogatni a VIP tagság igénybevételével, akkor ezt jelezheted felénk, és a 7 napon belüli fizetéseket teljes egészében jóváírjuk bankkártyádon.

Erre csak a 7 napon belüli befizetések esetén van lehetőség. Ha például egy évig folyamatosan minden héten meghosszabbítottad VIP tagságodat, akkor is csak az utolsó 7 nap fizetéseinek jóváírására van lehetőség.

Ha ezzel a lehetőséggel élni szeretnél, akkor kérünk, hogy a súgó alján található ügyfélszolgálati rendszeren keresztül vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, és add meg az utolsó 7 napban történt fizetések fizetési azonosítóját, amit a WorldPay rendszerétől kaptál. Ezen adatok birtokában 30 napon belül bankkártyádra jóváírjuk ezeket a befizetéseket.

Hogyan kapok a fizetésről számlát?

A fizetést követően e-mail címedre automatikusan megérkezik egy digitális nyugta. Ha ezen felül áfás számlát is kérsz, azt kérjük, hogy külön jelezd ügyfélszolgálatunkon, a fizetést követő 7 napon belül, megadva a fizetési tranzakció számát. A számla kiállításához szükségünk van a teljes nevedre, címedre, és adószámodra. Tekintettel a postaköltségekre, és a VIP tagságért történő fizetések kis összegére, a postaköltségeket a VIP összegbe nem kalkuláljuk bele, hogy minél kisebb összegekkel is hozzájárulhass a játék üzemeltetéséhez. Ezért a számla kipostázásának 1 euró költségvonzata van, amely előre fizetendő. A számla digitális úton történő eljuttatásának külön költségvonzata nincs.

Mi a teendő, ha problémám van?

Ha bármi probléma merülne fel a fizetés közben, vagy kérdésed van a bankkártyás fizetési rendszerről, vedd fel velünk a kapcsolatot a súgó alján található ügyfélszolgálati rendszeren keresztül. Telefonszámunk, ahol előre egyeztetett időpontban fogadjuk hívásodat: +36-70-331-3485. Fontos, hogy bárminemű érdemi információt és választ csak az ügyfélszolgálati rendszeren keresztül áll módunkban adni.

A VIP tagságról mégegyszer

FONTOS! Kérünk, hogy fizetés előtt a VIP tagságról szóló súgót is olvasd el, különös tekintettel a vastagon kiemelt részekre! A VIP tagság nem jogosít fel a játék szabályainak megszegésére! VIP súgó

Tovább a fizetéshez!

Ha a fentieket elolvastad, és készenállsz a fizetésre, akkor kattints a lenti linkre:

Tovább a WorldPay bankkártyás fizetéshez