Bankkártyás fizetés
Hogy a lehető legbiztonságosabb módon biztosíthassuk a bankkártyás fizetést, ezt a fizetési módot egy nemzetközileg
elismert kártyaelfogadón, a WorldPay-en keresztül bonyolítjuk. A WorldPay-t a világ egyik vezető bankja, a The Royal Bank of Scotland
üzemelteti.
Ugrás a WorpdPay bankkártyás fizetéshez
+10% AKCIÓ! Ezt a fizetési
módozatot használva 10%-kal több VIP kört kapsz, mint például SMS-en
keresztüli tagságváltás esetén!
Miért fizessek bankkártyával?
A bankkártyával fizetés minden más fizetési rendszernél kényelmesebb:
lehetőséget biztosít arra, hogy kis összegeket fizetve folyamatosan VIP tag
lehessen országod.
Nem kell folyamatosan figyelni, hogy mikor jár le tagságod, hogy újabb SMS-t
kelljen küldeni, nem kell azt figyelni, hogy mikor kell a következő banki
utalást időzíteni.
Nem tudod az ország sorszámát elgépelni, és ezzel Magad helyett véletlenül más
országnak juttatni a VIP tagságot; nem kell napokat várni, amíg a banki
utalás után jóvá tudjuk írni a befizetést.
A bankkártyás fizetési megoldás mindenki számára elérhető, aki rendelkezik
bankkártyával: nincs telefonszolgáltatóhoz kötve, a külföldről való
használata sem kerül többe, és sokkal jobban nyomon követhető, mint az
SMS-ek.
A bankkártyás fizetési lehetőség olcsóbb, mint más fizetési módozatok: az SMS-sel
való fizetésnél a hibás sms-ek küldése; banki utalásnál az utalás miatt keletkező
plusz banki költségek jelentenek plusz kiadásokat. Bankkártyás fizetés
esetén ezekkel nem kell számolnod. A bankkártyás fizetés gyorsabb is a
többi módozatnál: banki utalás esetén akár napokat is várnod kell, míg
tagságodat jóvá tudjuk írni; elgépelt SMS esetén pedig akár ennél hosszabb
idő is szükséges lehet a kézi jóváíráshoz. Bankkártyás fizetés esetén
nincs lehetőség az elgépelésre, így a jóváírás minden esetben
azonnal és automatikusan meg tud történni.
Biztonságos a bankkártyával fizetés?
Bankkártyával történő fizetéskor adataidat nem nekünk adod meg. Ha kiválasztottad, hogy melyik módozatot szeretnéd fizetni, akkor átirányítunk
a WorldPay oldalára, ahol egy biztonságos banki szerveren adhatod meg bankkártyaszámod, és egyéb adataidat.
Bankkártyád adatai hozzánk nem jutnak el,
és ha bármi kérdésed merül fel a későbbiekben, akkor sem kell ezt megadnod, csupán a fizetéskor kapott azonosítószámra elegendő hivatkoznod.
A bankkártyaelfogadó rendszer kiválasztásakor nagy gondot fordítottunk arra,
hogy egy megfelelő tapasztalattal és banki háttérrel rendelkező partnerünk
legyen. Ezért döntöttünk a világ egyik vezető bankkártyaelfogadó rendszere,
a WorldPay mellett. Az Interneten számos online áruház és szolgáltatás ezt a
rendszert használja, erről Te Magad is meggyőződhetsz. Több millió
felhasználó használja ezt a fizetési módot, és a mai banki szolgáltatásokkal
párosítva az egyik legbiztonságosabb fizetési forma.
A teljes biztonság érdekében kérünk, hogy tartsd szem előtt a következőt:
bankkártyád számát nekünk nem kell megadnod, csak a WorldPay fizető
oldalán! Mi ezt sem játékon belül, sem e-mailben nem kérjük, ezért ha bárki
ezt kéri Tőled, ne add meg ezen adataidat. Csak a WorldPay biztonságos
fizetési szerverén gépeld be ezeket. Az ott megadott kártyaadatokat még
mi sem látjuk, így azok biztonságban vannak.
Folyamatos, vagy egyszeri fizetés?
Bár lehetőség van arra is, hogy csupán egyszeri alkalommal hosszabbítsd meg
tagságodat, akár egy hónapra (672 körre), akár egy évre (8760 körre), mégis
a folyamatos rendszerességet ajánljuk.
A folyamatos fizetések lehetővé teszik, hogy adataidat egyszer megadva, a lehető legkevesebb időráfordítással folyamatosan
élvezhesd a VIP tagság előnyeit. A megadott időközönként folyamatosan megújítjuk VIP tagságodat, így nem kell azt figyelned, hogy mikor jár le,
eszedbe jut-e, gépközelben leszel-e a szükséges időben. A folyamatos fizetéseknek semmi negatívumuk nincs, azokat bármikor lemondhatod a WorldPay
oldalán.
Folyamatos fizetés esetén is állandóan mindenről tájékoztatást kapsz: a
fizetésekről minden alkalommal a WorldPay is értesítést küld e-mailben,
valamint a játékon belül is értesítünk a VIP tagság meghosszabbításáról. Ha
bankkártyád lejárati dátuma közeleg, a WorldPay erre is felhívja a
figyelmed, hogy kiesés nélkül átállhass új kártyádra, és VIP tagságod
folyamatos lehessen. Ha kártyaadataidban bármi változás áll be, azokat
bármikor módosíthatod.
FONTOS! Folyamatos fizetés létrehozásakor kérünk, hogy mindenképp
forintban add meg a fizetendő összeget. Sajnos régóta fennálló probléma,
hogy a más pénznemben létrehozott folyamatos fizetések visszaigazolása
hibásan érkezik meg hozzánk, és ilyen esetben külön jelezned kell a fizetés
megtörténtét, majd ezután a tagságot kézzel kell jóváírnunk, ami akár több napot is
igénybe vehet. Ezért nagyon lényeges, hogy ha folyamatos fizetési módozatot
hozol létre, akkor forintban legyen megadva a fizetendő összeg. Ezzel
biztosíthatod, hogy a jóváírás a későbbiekben is automatikusan meg tud
történni, nem kell rá napokat várnod. Köszönjük.
Mikortól mikorig él a fizetés
után a VIP tagság?
Sikeres fizetés esetén a VIP tagságot országodban azonnal jóváírjuk. Amikor
a WorldPay oldalán a visszaigazolást látod, rendszerünkben már jóvá is írtuk
azt.
Ha országod ekkor VIP státuszban van, akkor az újonnan kifizetett köröket az épp
rendelkezésedre álló körökhöz adjuk hozzá. A VIP tagság ilyen esetben
folyamatos.
Ha országod még nem volt VIP tag, vagy a tagság már lejárt, akkor a köröket
a feldolgozás pillanatától számítjuk. Ilyenkor régi VIP beállításaid újra
életbe lépnek, ha voltak. (Vagyis ha például régebben VIP tag voltál, de egy
hónapot kihagytál, akkor a köröket nem visszamenőleg írjuk jóvá,
hiszen akkor nem tudtad igénybe venni a VIP tagság előnyeit.)
Folyamatos fizetés választásakor minden egyes fizetéskor a fenti rendszer
szerint történik a jóváírás: a fizetés pillanatában rendszerünk tagságodat
automatikusan meghosszabbítja, ilyenkor részedről semmi teendő nincsen.
Mi történik, ha folyamatos
fizetést választottam, de valamiért elfogyott a VIP tagságom?
A Hódítóban lehetőséged van arra, hogy Párbajban vegyél részt, ehhez
nevezési díjat kell fizetned, VIP körök formájában. Ezért előfordulhat olyan
helyzet, hogy az így felhasznált körök miatt elfogy tagságod, mielőtt a
következő automatikus hosszabbítás esedékessé válna.
Ilyenkor egy egyszeri fizetést javaslunk, ami tagságodat meghosszabbítja, és
még további Párbaj nevezéseket is lehetővé tesz. Az ilyen egyszeri plusz
fizetések nem befolyásolják a folyamatos hosszabbítást, az az eredetileg
általad meghatározott időközönként és értékben marad továbbra is érvényben.
Több ország VIP taggá tétele
A VIP tagságot annak az országnak írjuk jóvá a játékban,
ahonnan a fizetést kezdeményezted. Ahogy más fizetési módozatoknál (SMS,
banki utalás), úgy itt is él a több országra vonatkozó kedvezmény. Amennyiben
főországod VIP tagsága aktív, és nem a főország tagságát hosszabbítod épp,
akkor a következő 2 országod is automatikusan megkapja a
tagsághosszabbítást. Ez igaz akkor is, ha folyamatos fizetési módozatot
választasz. Az országok sorrendjét az összekapcsoló oldalon határoztad meg.
Részleteket a
Több ország VIP taggá tétele súgóban találsz.
A bankkártyás fizetés menete
A fizetéshez szükséges lesz az angol, német, olasz,
spanyol, vagy francia nyelvek valamelyikének ismerete, mivel a fizető oldal ezen a nyelven fog megjelenni. A fizetési mód kiválasztása után egy új ablak nyílik
meg, a játék oldala marad itt. Sikeres fizetés után a játékon belül értesítést küldünk, és a tagságodat azonnal meghosszabbítjuk.
A fizetés első oldalán választhatsz nyelvet, illetve fizetési pénznemet. Magyar forint, amerikai dollár és euró közül választhatsz. Javasoljuk az alap
beállítást, a forintot, de természetesen a többi, ezzel egyenértékű pénznem közül is választhatsz. A fizetéskor a forint aktuális árfolyamán történik
az átváltás a másik két pénznemre, így egyedül a forint érték állandó. A felsorolt kártyák közül válaszd ki azt, amelyikkel rendelkezel, és amelyikkel
fizetni szeretnél, majd annak ikonjára kattints rá.
A következő oldalon add meg adataidat: bankkártyaszámod, a kártyád biztonsági kódja
(bankkártyád hátoldalán, az aláírást tartalmazó mező végén található
utolsó számjegyek), érvényesség ideje, kártyatulajdonos neve (a Tied, ami a kártyán szerepel). Ezután a címedet add meg. Fontos, hogy ez a cím
egyezzen a bankodnál nyilvántartott címeddel! Az ország, és az e-mail cím megadása kötelező még.
Országnak a fizikai tartózkodási helyedet add meg, ne
a játékbeli országodat keresd!
FONTOS! A címedre és a bankkártya biztonsági kódjára ellenőrzési célból szükségünk van. Ha ezeket hibásan adod meg, és a banktól azt a visszajelzést
kapjuk, hogy a megadott adatok nem egyeznek a bankkártya tulajdonosáéval, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a kifizetett pénz visszafizetése mellett
VIP tagságodat megszüntessük. Ha erre utólag derül fény, a már felhasznált tagság után járó összeget levonjuk a visszafizetésből.
Bankkártyacsalás esetén országodat a játékból azonnal töröljük, címedet a játékban feketelistára tesszük, és a
rendelkezésünkre álló adatokat a hatóságoknak átadjuk.
Sikeres tranzakció esetén egy visszaigazoló ablakot kapsz, amiben a játékbeli országod sorszámán kívül szerepel egy tranzakcióazonosító is. Ha bármi
probléma merülne fel a későbbiekben a fizetéssel kapcsolatban, akkor erre az azonosítóra hivatkozva tudsz tőlünk információkat kérni. Ez az azonosító
a megadott e-mail címre is megküldésre kerül, a fizetésről szóló digitális
nyugtán.
Amikor ide jutottál, a játékban a VIP tagságodat már meg is hosszabbítottuk. Ezt a VIP körök számának megnövekedéséből is láthatod, valamint a játékon
belül kapott visszaigazoló üzenetben is értesítünk róla.
Ha folyamatos fizetési módozatot választottál, akkor elegendő egyszer megadni adataidat, és a kiválasztott időközönként automatikusan meghosszabbítjuk
tagságodat. Ezt a WorldPay oldalán, az első fizetés után e-mailben kapott adatok segítségével bármikor leállíthatod. Fontos, hogy ha kártyádon nincs
elegendő pénz, vagy új kártyát kapsz, és az érvényességi dátum megváltozik, akkor nem fogjuk tudni a hosszabbítást elvégezni. Ilyenkor a folyamatos
fizetést a WorldPay rendszere automatikusan leállítja, és erről mi is értesítünk a játékon belül. A WorldPay rendszerébe belépve ismét elindíthatod a
fizetéseket, miután a problémát megoldottad (került pénz a kártyára, vagy adataidat a WorldPay rendszerében aktualizáltad).
Mi történik, ha törlöm az országom?
Ha törlöd az országodat, akkor a még hátralevő VIP körök elvesznek. Ezért
azt javasoljuk, hogy bármilyen szorult helyzetben van is országod, inkább
próbálj meg kilábalni belőle. Erre rengeteg lehetőség van a játékon belül.
Ha mégis a törlés mellett döntesz, és a folyamatos fizetési módozatot
választottad, akkor javasoljuk, hogy szakítsd meg ezt a fizetést, mivel
ilyenkor a régi (már törölt) országod VIP tagságát hosszabbítjuk. Új
országoddal ismét kérheted a VIP tagságot a megszokott módon.
Pénzvisszafizetési garancia (refund policy)
A játékban lehetőséget biztosítunk a VIP tagság ingyenes kipróbálására, ezt
168 körön át bárki igénybeveheti.
Bankkártyával történő fizetés esetén ezen felül egy 7 napos
pénzvisszafizetési garanciát is biztosítunk. Ha a fizetést követő 7 napon
belül úgy döntesz, hogy mégsem tetszik a játék, és nem kívánod azt tovább
támogatni a VIP tagság igénybevételével, akkor ezt jelezheted felénk, és a
7 napon belüli fizetéseket teljes egészében jóváírjuk bankkártyádon.
Erre csak a 7 napon belüli befizetések esetén van lehetőség. Ha például egy
évig folyamatosan minden héten meghosszabbítottad VIP tagságodat, akkor is
csak az utolsó 7 nap fizetéseinek jóváírására van lehetőség.
Ha ezzel a lehetőséggel élni szeretnél, akkor kérünk, hogy a súgó alján
található ügyfélszolgálati rendszeren keresztül vedd fel a
kapcsolatot kollégáinkkal, és add meg az utolsó 7 napban történt
fizetések fizetési azonosítóját, amit a WorldPay rendszerétől kaptál. Ezen
adatok birtokában 30 napon belül bankkártyádra jóváírjuk ezeket a befizetéseket.
Hogyan kapok a fizetésről számlát?
A fizetést követően e-mail címedre automatikusan megérkezik egy digitális
nyugta. Ha ezen felül áfás számlát is kérsz, azt kérjük, hogy külön jelezd
ügyfélszolgálatunkon, a fizetést követő 7 napon belül, megadva a fizetési tranzakció
számát. A számla kiállításához szükségünk van a teljes nevedre, címedre, és
adószámodra. Tekintettel a postaköltségekre, és a VIP tagságért történő
fizetések kis összegére, a postaköltségeket a VIP összegbe nem kalkuláljuk
bele, hogy minél kisebb összegekkel is hozzájárulhass a játék
üzemeltetéséhez. Ezért a számla kipostázásának 1 euró költségvonzata van, amely előre
fizetendő. A számla digitális úton történő eljuttatásának külön
költségvonzata nincs.
Mi a teendő, ha problémám van?
Ha bármi probléma merülne fel a fizetés közben, vagy kérdésed van a bankkártyás fizetési rendszerről, vedd fel velünk a kapcsolatot a
súgó alján található ügyfélszolgálati rendszeren keresztül.
Telefonszámunk, ahol előre egyeztetett időpontban fogadjuk
hívásodat: +36-70-331-3485. Fontos, hogy bárminemű érdemi információt és
választ csak az ügyfélszolgálati rendszeren keresztül áll módunkban adni.
A VIP tagságról mégegyszer
FONTOS! Kérünk, hogy fizetés előtt a VIP tagságról szóló súgót is olvasd el, különös tekintettel a vastagon kiemelt részekre! A VIP tagság nem
jogosít fel a játék szabályainak megszegésére!
VIP súgó
Tovább a fizetéshez!
Ha a fentieket elolvastad, és készenállsz a fizetésre, akkor kattints a
lenti linkre:
Tovább a WorldPay bankkártyás fizetéshez