VIP tagság banki átutalással/befizetéssel
Ezen az oldalon részletes leírást találsz a VIP tagság banki úton történő
igénybevételéről.
Számlaszám, összeg
Mivel számlát vagyunk kötelesek adni, a számla eljuttatása pedig költségekkel jár,
ezért rövidtávú VIP tagság bankon keresztül történő fizetésére nincsen
lehetőség.
Ezért ilyen esetben kb egy évnyi kört (8760 kör, ez normál játékban 1 évnek
felel meg) előre ki kell fizetni.
Időszak | Ár | Fizetendő |
8760 kör | 6.604 forint |
6.604 forint |
Számlaszámunk:
BRATT Kft.
10700079-26363101-51100005
Számlavezető bank:
CIB Közép-európai Nemzetközi Bank Rt.
Nemzetközi átutalás esetén SWIFT CODE: CIBHHUHB
IBAN szám: HU48 1070 0079 2636 3101 5110 0005
Postai befizetés esetén is erre a bankszámlaszámra adhatod fel a
pénzt, ilyenkor a címzett mezőbe tüntesd fel a fenti cégnevet, a fenti
bankszámlaszámot, és az "1910 Budapest" irányítószámot.
Kérünk, hogy minden esetben csak a 6604 (hatezerhatszáznégy)
forintot, vagy ennek egész számú többszörösét fizesd be!
A Megjegyzés rovatba mi kerüljön?
Kérünk, hogy a megjegyzés rovatban minden esetben tüntesd fel annak az
országnak a sorszámát, amelyikre a VIP tagságot kéred.
Kérünk, hogy
nagyon figyelj oda az ország sorszámára, mert az itt szereplő országnak
írjuk jóvá a befizetett összeget! Pontosan írd a számodat, mivel ezen kívül
semmilyen más módon nem tudjuk, hogy melyik a Te országod!
Ha nem a főországodra vonatkozik a VIP tagság, akkor egyszerre akár 3
ország VIP tagságát is hosszabbíthatod/aktiválhatod. Ebben az esetben vagy add meg
mindhárom ország számát, vagy ha csak az egyik ország számát adod meg, akkor
az azt követő két országra fog még vonatkozni a tagság
hosszabbítása/aktiválása. A
sorrendet az országok összekapcsolása oldalon adtad meg.
Fontos! Ha postán fizeted be a fenti összeget,
akkor a
feladó mellé írd be országod sorszámát is! Ne a megjegyzés rovatba,
mert postai befizetés esetén sajnos csak a feladó részbe írt adatokat kapjuk meg, így ha oda nem
írod be országod számát, akkor a számlával kell, hogy küldjünk egy levelet,
amiben kérünk, hogy add meg az országszámot is, és ez jelentősen lelassítja
a jóváírást.
Szintén nagyon fontos: postai
befizetés után írj egy üzenetet az ügyfélszolgálatunkra a befizetési
adatokkal (ki, mikor, milyen összeget), mert akár több év is
lehet, mire eljut hozzánk a befizetési bizonylat, és a kapcsolatfelvétellel ezt az időt
jelentősen le tudod csökkenteni. (Ügyfélszolgálatunkra a
súgó aljáról tudsz írni.)
Több tagság egyben
Ha több országod van, és egyszerre az összes tagságát szeretnéd
meghosszabbítani/aktiválni, akkor lehetőség van arra, hogy egyszerre fizesd be őket.
Ilyenkor a megjegyzés rovatban egyértelműen tüntesd fel, hogy mely
országokra szeretnéd az összeget fordítani. Ne feledd, hogy a főországod
egy teljes összeget igényel, majd utána minden egyes előfizetéssel akár 3
országod tagságát hosszabbíthatod meg, illetve aktiválhatod azokat. Ha tehát 4 országod van, akkor a
fenti összeg kétszeresét kell befizetned, hogy mind a 4 VIP ország lehessen
(1 összeg a főországért, mégegy a másik 3 országért). Ha 7 országod van,
akkor a fenti összeg háromszorosát (1 összeg a főországért, mégegy a
következő háromért, és mégegy a következő háromért). Stb.
Csak olyan sorszámokat adj meg, amelyeket lejelentettél felénk, mint
saját ország! Ha valaki más sorszámát adod meg, akkor neki írjuk jóvá az
összeget! (Attól függően, hogy főországról van-e szó, 1, vagy több országának
a tagságát hosszabbítjuk meg így, avagy aktiváljuk, ha még nem VIP tag.) Ha a megadott ország senkinek a megadott
országai között nem szerepel, akkor azt mint egy másik személy főországa kezeljük.
Ha a megjegyzés rovatban több országot adsz meg, mint amennyire a befizetett
összeg elenegdő, akkor a felsorolt országokat balról jobbra egyesével
vesszük figyelembe, és csak azoknak az országoknak adjuk meg a VIP tagságot,
akikre elegendő összeget fizettél be.
Mikortól mikorig él a befizetés után a VIP tagság?
A BANKON KERESZTÜL ÉRKEZŐ BEFIZETÉSEK FELDOLGOZÁSA HAVONTA EGY ALKALOMMAL
TÖRTÉNIK! Tapasztalataink szerint a legtöbben már nagyon türelmetlenek,
mire a kézi feldolgozás megtörténik, ezért a banki átutalás, vagy postai
befizetés helyett mindenképp a többi tagságváltási módot javasoljuk! A
PayPal rendszeren keresztül lehetőséged van egyenleged átutalással történő
feltöltésére, ez esetben 2-4 munkanap alatt megjelenik a pénz a PayPal
egyenlegeden, aminek segítségével már használhatod az automatikus
tagságváltást.
Kattints ide a PayPal rendszeren keresztüli utalásos
tagságváltás részletes leírásához.
A befizetéseket tehát csak havonta egyszer dolgozzuk fel, de ezt is csak
akkor, miután a bankunktól a postai értesítés hozzánk megérkezik a
befizetésről. Amennyiben a VIP tagságra hamar szükséged van, akkor a
bankkártyás fizetési módozatot használd, mivel annak feldolgozása
automatikus és azonnali.
Ha országod ekkor VIP státuszban van, akkor a 8760 kört az épp
rendelkezésedre álló körökhöz adjuk hozzá. A VIP tagság ilyen esetben
folyamatos.
Ha országod még nem volt VIP tag, vagy a tagság már lejárt, akkor a köröket
a feldolgozás pillanatától számítjuk. Ilyenkor régi VIP beállításaid újra
életbe lépnek, ha voltak. (Vagyis ha például régebben VIP tag voltál, de egy
hónapot kihagytál, akkor a köröket nem visszamenőleg írjuk jóvá,
hiszen akkor nem tudtad igénybe venni a VIP tagság előnyeit.)
Ha lehetőséged van bankkártyás fizetésre, akkor annak használatát
javasoljuk. Ott is lehetőséged van éves fizetésre. A bankkártyás fizetés
előnye, hogy nem keletkezik plusz költséged az utalás miatt, valamint nem
kell heteket, esetleg egy teljes hónapot várnod a tagság jóváírására, mivel
bankkártyás fizetés esetén azt rendszerünk azonnal jóváírja országodban.
Ezzel időt és pénzt takarítasz meg. További információ a bankkártyás fizetési
lehetőségről...
A postai befizetés átfutási ideje a tapasztalataink szerint minimum 2 hét,
rosszabb esetben pedig akár az egy hónapot is meghaladhatja! Ha a havi
egyszeri feldolgozásból pont kicsúszik az értesítő, akkor elképzelhető, hogy
a befizetést követően csak 2 hónap múlva írjuk jóvá a VIP tagságot!
Hogyan kapom meg a számlát?
Minden befizetésről számlát adunk. Mivel a megjegyzés rovatba nem tudod a
teljes címet megadni, ezért kérünk, hogy befizetés után minden esetben küldd
el számlázási neved és címed az ügyfélszolgálati rendszerünkün keresztül,
amit a súgó aljáról érhetsz el. Tüntesd fel annak az országnak a sorszámát
is, amire a befizetés történt. Az összeg megérkezése után email címedre
küldjük a számlát. A megadott adatokat csak számlázási célra
használjuk, a számlázási rendszeren kívül semmilyen más adatbázisba nem
vesszük fel, és harmadik félnek nem adjuk tovább. Ezért kérünk, hogy akkor
is küldd adataidat, ha már előzőleg ugyanarra az országra fizettél be
pénzt.