Súgó

Témák
FAQ
Bevezető
Fórum
VIP súgó

Bónusz

A bónusz oldal a szponzorok oldala. Azoké, akik valamivel támogatják a Hódító működését.

Ezen az oldalon lehetőséged nyílik játékon belüli plusz jövedelem szerzésére. Ehhez csupán annyit kell tenned, hogy az oldalon található hírdetésre kattintasz, és két percet eltöltesz a szponzorunk oldalán. Ezután ugyanitt, a "Megnéztem" gombra kattintva egy bizonyos összegű extra bevételhez jutsz.

FONTOS! A lehetőség csak naponta egyszer használható ki. A szponzorok oldalát többször is látogathatod, de bónuszt csak egyszer fogsz érte kapni.

Számok

A bónusz összege, amit aranyban megkapsz, népességed 4-szerese.



VIP tagjainknak... VIP tagjaink minden nap az első belépéskor automatikusan megkapják a bónusz összegét, anélkül, hogy reklámokat kellene nézniük. Így nekik a belépésen kívül más tennivalójuk nincs a bónusz felvételéhez. Sőt! Mivel így nem akkor kapod meg ezt a pénzt, amikor szeretnéd, hanem mindenképp az első belépéskor, ezért ugyanezt az összeget a segélykeretbe (lásd: Segély súgó) is jóváírjuk ilyenkor, amihez viszont már akkor férhetsz hozzá, amikor csak akarsz. A segélykeretben levő összeget ráadásul el sem tudják lopni. Így VIP tagjaink a bónusz összegét duplán kapják meg, és ez a segélykeretet folyamatosan növeli.

A VIP tagságról bővebben a VIP súgóban olvashatsz.


Szezonális játékok

Néha, szezonális jelleggel, 1-1 hónapig egy külön játékra invitáljuk VIP tagjainkat. Ezek a szezonális játékok a normál játékmenttől függetlenül játszhatók (értsd: ha valamit elrontasz, az az országodra nincs hatással), és egymásra épülnek (értsd: először végig kell játszanod az elsőt, hogy elérhesd a másodikat, majd végig kell játszanod a másodikat, hogy elérhesd a harmadikat stb.).

A szerzonális játékok nem érhetőek állandóan el, csak a meghirdetett időben, évente néhány alkalommal, nagyjából 1-1 hónapig.

A szezonális játékok közben jutalmakat gyűjthetsz, úgynevezett kártyák formájában, amiket a normál játékmenetben használhatsz fel.

A legtöbb kártyát mindig a legújabb szezonális játék közben gyűjtheted. Ha nem végeztél még a régebbi játékokkal, és most azokat játszod, akkor azok alatt már kevesebb kártyát kaphatsz, mint azok, akik az adott játékot az első élesítés alkalmával játszották. Ezért érdemes hamar utolérni a többieket. :)

A kártyák kiválasztása és megtartása
A szezonális játék végén csak meghatározott számú kártyát tarthatsz meg. A megtartható kártyák száma VIP tagságod hosszától* függ.

A szezonális játék ideje alatt ki kell választanod a megtartani kívánt kártyákat. A szezonális játék ideje alatt korlátlan alkalommal meggondolhatod magad, és változtathatsz a kiválasztott kártyákon. A szezonális játék végeztével azonban a kiválasztott kártyák már nem változtathatóak, és ha nem választottál ki egyet sem, akkor egyet sem használhatsz fel!

Egy kártya kiválasztásához kattints rá. A kiválasztott kártya körül egy piros keret jelenik meg, jelezve a kiválasztott kártyákat.

VIP tagságod hosszától* függően akár az összes kártyát is kiválaszthatod. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a kártyák kiválasztása automatikus! Mindenképpen ki kell választanod a kívánt kártyákat, akkor is, ha az az összes kártya! Ha nem választasz, akkor a szezonális játék végeztével egyetlen kártyát sen tartasz meg, és így később fel sem használhatsz!

A kártyák felhasználása
A kiválasztott kártyák a szezonális játék UTÁN használhatóak fel. A Bónusz oldalra visszatérve a még meglévő kártyáidat fogod látni. Ezek egyikére kattintva tudod a kártyát azonnal felhasználni. Minden kártya csak egyszer használható, felhasználása után eltűnik. Ugyanabból a kártyából több darabod is lehet, ilyenkor mindegyiket fel tudod használni egyszer.

A kártyák felhasználására nincs időkorlát szabva. Későbbi szezonális játékok alatt a kártyák felhasználása szünetel, és a még megmaradt kártyák mellé újabb kártyák gyűjthetőek.

Ha nem sikerül időben befejezni...
Ha a játékot nem sikerül befejezni a rendelkezésre álló idő alatt, akkor a következő szezonális játék ideje alatt folytathatod onnan, ahol abbahagytad. Ha régebbi játékot folytatsz, vagy kezdesz el, akkor a szerezhető jutalom mennyisége már jóval kevesebb, mint ha a legfrissebb játékkal játszanál. Ezért érdemes a régi játékokkal gyorsan végezni, hogy minél előbb utolérd a többieket, és mindig a legújabb játékkal játszhass.

A legfrissebb játékot mindig csak az előző játékok befejezése után kezdheted el. Lehetőséged van valamelyik játék teljes kihagyására is, de ilyenkor az abban a játékban szerezhető kártyák közül egyet sem tarthatsz meg. A kihagyást nem javasoljuk. Tartunk szezonális időszakokat, amikor nincs új játék, hanem a meglévők befejezésére adunk plusz időt, hogy ha le lennél maradva, akkor utolérhess mindenkit. Ilyenkor érdemes a régi játékokat befejezni, és a lehető legtöbb kártyát összegyűjteni.


1. játék (2016. karácsony)

A játék menete
A játék körökre osztott harcokból áll, egyre erősödő ellenfelekkel szemben. Olvasd el az aktuális helyszín leírását, majd a "TOVÁBB!" gombra kattintva indítod a csatát.

A csata egyes körei között, amennyiben sem Te, sem az ellenfél nem halt meg, lehetőséged van a csatát folytatni, vagy visszavonulni. Ha visszavonulsz, akkor a játékot ugyanezzel a csatával folytathatod. Ha a csatát megnyered, akkor a következő helyszínre kerülsz. Ha a csatát elveszted, akkor visszakerülsz a játék legelejére.

A harc során 4 lényeges tulajdonság van:

  • Max életerő: Minél magasabb, annál több/nagyobb ütéseket visel el karaktered, mielőtt meghalna. Ha az életerő nullára csökken, karaktered elvesztette a csatát, és elölről kell kezdenie a küldetést.
  • Támadás: Minél magasabb ez az érték, sikeres támadásaidtól annál több életerőt veszíthet ellenfeled.
  • Védekezés: Minél magasabb ez az érték, annál jobban tudsz ellenfeleid támadásai ellen védekezni.
  • Kezdeményezés: Minél magasabb ez az érték, annál nagyobb eséllyel kezded Te az adott körben a harcot.

Minden harc elkezdése 1 lépésbe kerül. Új lépéseket óránként kapsz, de csak a "Lépések száma" mögött meghatározott maximum erejéig. Ez a maximum országonként eltérő, VIP tagságod hosszától* függ, de minimum 10 kör.

A fő tulajdonságaidat saját belátásod szerint növelheted. A játék kezdetén 5 pontot oszthatsz szét a tulajdonságok között, majd minden egyes újonnan megnyert csata esetén kapsz +1 elosztható pontot. Ezen felül minden harmadik csata után kapsz +1 elosztható pontot, akkor is, ha ez nem új csata volt, hanem valahol elbuktál, és már ismételt csata.

Minden újonnan megnyert csata után kapsz egy véletlenszerű tárgyat. Ezeket csak az újonnan megnyert csaták után kapod. Ha valahol elbuktál, és bizonyos csatákat újra le kell játszanod, akkor az ismételt csaták alkalmával nem kapsz tárgyakat. A tárgyakat a csaták ELŐTT használhatod fel. A tágyak plusz életerőt, plusz támadást, plusz védekezést, plusz kezdeményezést, vagy plusz lépéseket adhatnak. A nagyobb hatás érdekében egyszerre több tárgyat is felhasználhatsz. A lépéseket a plusz lépések felhasználásával sem tudod a maximum fölé vinni, ilyenkor a plusz lépést biztosító tárgy elveszik, de plusz lépést nem kapsz. A plusz lépés kivételével a tárgyak hatása egyetlen csata erejéig érvényesek.

A játék során három alkalommal kapsz egy "kártyát". Ez a kártya nem a szezonális játékban, hanem a normál játékmenetben használható fel. A kapott kártya véletlenszerű. Minél előrébb jársz a történetben, annál értékesebb kártyák is bekerülnek a pakliba, de nem garantált, hogy azt is fogod kapni!

Ennek a játéknak az utólagos végigjátszásával összesen 3 kártyát gyűjthetsz.


2. játék (2017. húsvét)

Általános leírás
Ebben a játékban egy útvesztőből kell kijutnod.

10 percenként 12 lépést kapsz, a maximum lépésszámod erejéig.

A feladat az útvesztőből való kijutás, azonban érdemes nem csak erre koncentrálni, az útvesztőben ugyanis 10 kártya van elrejtve, melyeket utad során összegyűjthetsz.

A játék vége
A játék a kijáraton való áthaladással ér véget. Amikor eléred a kijáratot, akkor még visszafordulhatsz, nem szükséges rögtön befejezni a játékot. Ahhoz azonban, hogy a játék véget érjen, mindenképpen ki kell jutnod. A megszerzett kártyákat csak a kijutáskor kapod meg! Hiába gyűjtötted össze az összes kártyát, ha nem jutottál ki időben a labirintusból, akkor nem használhatod őket egészen addig, amíg (egy következő szezonális játék alkalmával) ki nem jutsz.

Ellenfelek
Hogy ne legyen olyan egyszerű a dolgod, hogy csak végigsétálsz, időnként ellenfelek állják utadat, akik nem engednek tovább. Ilyenkor két dolgot tehetsz: 1, visszafordulsz; 2, harcolsz.

Harc
A harc minden egyes köre 1 lépésbe kerül, és e közben mindkét fél támadja a másikat.

A harcot bármikor megszakíthatod, ha visszavonulsz a csatából. Ilyenkor azonban visszatérve mindenki (ellenfeled is, és Te is) újra maximális életerővel kezdi a harcot.

Ha sikerül legyőzni ellenfeledet, akkor utadat folytathatod tovább.

Ha ellenfeled győz le, akkor... nos hát ez nem jó... :) Ilyenkor nem mehetsz tovább, de maradsz ahol vagy, ismét lehetőséget kapva a harcra egy újabb próba során. DE! Amíg eszméletlenül fekszel az útvesztő kövén, addig a már összegyűjtött kártyáidat ellenfeleid ellopják, és visszaviszik eredeti helyükre. (Ugyanazokat a kártyákat fogod tudni újra összeszedni ugyanott.)

Varázsital
Hogy a harc könnyebben menjen, útközben varázsitalokat is összeszedhetsz. Jól gondold azonban meg, hogy mikor használod őket!

A varázsitalt csak ott ihatod meg, ahol találtad. Nem muszáj meginnod, ott is hagyhatod, és később visszatérhetsz hozzá ismét. Ha megittad, akkor onnan eltűnik, ott többet nem találsz másikat.

Miután a varázsitalt megittad, hatása 100%-ról indul, és elkezd csökkenni. Minden lépéssel 1%-ot csökken. Amikor eléri a 0-t, akkor a hatása megszűnik.

Ha a varázsital hatása alatt harcra kerül a sor, akkor ellenfeledet azonnal legyőzöd. Nincs hosszas csata, nincs lehetőség arra, hogy Te veszíts. Mindenképp nyersz, már a csata első körében. A harc azonban a varázsital hátralévő idejét megfelezi.

Térkép
Ha elkavarodtál, akkor segítségül megnézheted a térképet, ahol fel van tüntetve a már bejárt rész, valamint az aktuális pozíciód. A térkép megnézése minden alkalommal 1 lépést elvesz.

TIPP:
Papír, ceruza. Ezzel lépéseket spórolsz meg, és érdemes feljegyezni a fontosabb helyszíneket is, ami a játékbeli térképen nem szerepel.


3. játék (2017. karácsony)

Hosszú várakozás után a Császár úgy döntött, hogy egy felderítő seregnek ideje információt szereznie a lichek helyzetéről. Az ismert barlang bejáratához vezető úton több lich seregbe is belebotlasz, akiket le kell győznöd, hogy elérhesd végső célodat.

Összesen 10 sikeres csatát kell megvívnod a lichek ellen, fokozatosan növekvő létszámú sereggel. A sereg a Hódítóban már megszokott katonai egységekből áll össze, bár most támadni viheted az összes védő egységet is, valamint tolvajaidat és varázslóidat is.

Folyamatosan képezhetsz sereget, a szezonális játékhoz való seregképzés nem kerül pénzbe. Egyszerre egy darab egységet képezhetsz, a seregek képzési ideje más és más. Amikor a képzés elkészült, felveheted az elkészült egységet a seregedbe, majd újabb egység képzését kezdheted el.

A csaták előtt össze kell állítanod a támadó seregedet. Ehhez a meglévő (csak a szezonális játék alatt használható!) egységeid közül kell választanod.

A csatát Te kezded. Mindig a piros háttérrel jelzett egységgel végezhetsz valamilyen akciót. Ez lehet lépés egy másik mezőre, vagy lehet egy ellenséges egység megtámadása.

Lépni csak vízszintesen, vagy függőlegesen tudsz. A két lépést egy körben kombinálni nem lehet. Minden egységnek van egy maximális lépésszáma, annál többet nem léphetsz velük, de kevesebbet igen.

Támadáshoz kattints a megtámadni kívánt egységre. Ehhez normál esetben közvetlenül a mellette lévő mezőn kell állnod, ez alól egyedül a varázsló a kivétel, aki bárhonnan bárkit tud támadni.

A megtámadott egység a támadást követően esélyt kap a visszatámadásra -- ha erre fizikailag lehetősége van, vagyis a szomszédos mezőn áll.

Ha egy egységgel az adott körben nem szeretnél csinálni semmit, akkor kattints saját magára, a pirossal jelzett egységre.

Ellenfeled lépésekor az utoljára lépett egységet világoskék háttérrel látod a könnyebb beazonosítás érdekében.

A csaták előrehaladtával mind a Te egységeid, mind a lich egységek egyre több életerővel rendelkeznek a csata kezdetekor.

Az az egység, amelyiknek az életereje elfogy, lekerül a tábláról. A tábláról ilyen módon lekerült egységeidet a seregedből is elveszted, de természetesen a helyükre új egységeket képezhetsz.

A csatát az nyeri meg, aki az ellenfél összes egységét megölte.

Esélytelennek tűnő csata közben használhatod a "visszavonulás" gombot, amivel a még életben lévő egységeid megmaradnak, és visszakerülsz a csata előtti oldalra, ahol további egységeket képezhetsz, illetve a támadó seregedet akár más összeállításra is átszervezheted. Az aktuális csatát ilyenkor elölről kell kezdeni.

És végezetül az egységek részletes leírása és statisztikái:

Katona
Képzési idő:10 perc
Mozgás:1
Támadás:1
Védekezés:1

Védő
Képzési idő:30 perc
Mozgás:2
Támadás:0
Védekezés:4

Támadó
Képzési idő:30 perc
Mozgás:2
Támadás:3
Védekezés:0

Tolvaj
Képzési idő:3 óra
Mozgás:1
Támadás:Támadáskor a szomszédos mezőn álló ellenséges egység életerejének felét (ha az minimum 1) elrabolja, és azt a támadó sereg nem tolvaj egységei közül valamelyiknek véletlenszerűen átadja.
Védekezés:1

Varázsló
Képzési idő:1 óra
Mozgás:1
Támadás:1; Bármely ellenséges egységet meg tud támadni, függetlenül attól, hogy az hol helyezkedik el a táblán.
Védekezés:1

Lovas
Képzési idő:2 óra
Mozgás:3
Támadás:6
Védekezés:2

Íjász
Képzési idő:2 óra
Mozgás:3
Támadás:1; Bármely ellenséges célpontot támadhatja, akire vízszintesen vagy függőlegesen tiszta rálátása van.
Védekezés:5

Elit
Képzési idő:2 óra
Mozgás:4
Támadás:5
Védekezés:5
+2 életerő a többi egységhez képest

A szezonális játék alatt szerzett kártyákat csak akkor kapod meg, amikor élve visszaérsz a Császárhoz a palotába. Ha nem sikerül az összes csatán végigjutnod, akkor az addig gyűjtött kártyákat nem tarthatod meg.


4. játék (2018. pünkösd)

A háború elkerülhetetlen. És mint minden háborúban, most is létfontosságú a seregek ellátásának folyamatos biztosítása. A mostani fejezetben minél több tartalékot kell felhalmoznod, hogy kitartson a háború végéig.

Egy üres farmmal kezdesz, ahol egyszerre egy termelést végezhetsz; valamint 100 arannyal, amiből a termesztéshez szükséges magokat, palántákat és gombákat veheted meg, vagy akár új termőterületet is.

Mielőtt bármit termelhetnél, be kell vásárolnod.

A magok és gombák ára változó, ahogyan az érési idejük is, a kész áru eladásáért kapott arany mennyisége is, és a Császár által megítélt értékük is.

ÁruIdőÉrtékEladásVétel
Gomba1 óra2 pont2 arany1 arany
Búza2 óra3 pont3 arany2 arany
Cikóriakávé4 óra5 pont5 arany3 arany
Répa8 óra9 pont8 arany4 arany
Napraforgó12 óra13 pont10 arany5 arany
Alma24 óra25 pont18 arany9 arany


Az ültetés után minden áru a megadott óraszámig növekszik, fejlődik és érik. Ezután learathatod. Az áru ekkor a raktáradba kerül. Ha pénzre van szükséged, akkor a raktárban lévő áruid közül eladhatsz egyet vagy többet, hogy ezután újabb termőterületet, vagy magokat vehess.

A termőterület ára egyre magasabb:

TerületÁr
1. területingyenes
2. terület20 arany
3. terület60 arany
4. terület120 arany
5. terület200 arany
6. terület300 arany
7. terület420 arany
8. terület560 arany
9. terület720 arany
10. terület900 arany


Összesen 30 napod van a termelésre, de ha a játékot nem a szezonális időszak elején kezded, akkor a szezonális időszak vége ennek előbb véget vethet.

Bármikor befejezheted a játékot az aktuális pontszámon, ami a raktáradban lévő árukból számolódik. Lehetőséged van a 30 nap újraindítására is, de mindenképpen vedd figyelembe a szezonális időszak végét. Ha a szezonális időszak véget ér, és még nem fejezted be a játékot, akkor a befejezésre a következő szezonális időszakban lesz lehetőséged, addigra a 30 nap már mindenképpen letelik. Ekkor dönthetsz úgy, hogy elölről kezded a 30 napot.

A 30 nap letelte után nem ültethetsz, és nem arathatsz, csak a játék befejezése és újrakezdése lehetőségek lesznek aktívak.

A játékban kártyát csak a játék legvégén, a játék befejezésekor kapsz. A kapott kártyák darabszáma az elért eredményedtől függ. A Császár által jónak ítélt értékhez képest elért százalékos eredményedet folyamatosan nyomon követheted.

A cél érték 2000 pont, a legtöbb kártyát ennek elérése után kapod.


5. játék (2018. karácsony)

Most, hogy az ellátmány kérdése megoldva, ideje kiválasztani a háborúra a legjobb harcosokat. Vajon megvan ehhez a megfelelő képességed? Ideje letesztelni!

Az ország legjobb lovagjai gyűltek össze, hogy összemérjék erejüket, és kikerüljön közülük a csapatokat vezető néhány legjobb harcos.

A feladatod: bizonyítani, hogy megvan a képességed a legjobbak kiválasztására.

Múltbeli eredményeik alapján meg kell tippelned, hogy ki lesz a következő összecsapás győztese. Ennyire egyszerű! :)

Egyszerre több harc is folyik, a sikeres teljesítéshez az összes kimenetelét pontosan kell megtippelned.

Az eredményeket a sportfogadásban megszokottak szerint teheted meg: "1," ha szerinted az első versenyző lesz a nyertes. "2," ha szerinted a második versenyző lesz a nyertes. "X," ha szerinted az összecsapás döntetlen eredményt hoz.

Minden csoport utolsó 24 összecsapásának résztvevőit és eredményeit láthatod. (Érdemes felírni ezeket, hogy a 12 órán túli eredményeket is visszanézhesd később.)

A lovagok ereje az összecsapások között nem változik, kivéve ha egy olyan ellenféllel kerülnek párosításra, akivel már harcoltak. Ha két olyan lovag harcol, akik már találkoztak egymással, akkor taktikát váltanak, és mindkettejük ereje véletlenszerűen megváltozik (lehet akár jobb is, akár rosszabb is; például akár mindkettőnek egyszerre rosszabb is).

Minden fél órában új harcok kezdődnek. A tippeket óra 0 perc és óra 30 perc előtt le kell adnod. Miután tippeltél, a meccsek kezdetéig még módosíthatsz. Amint az új félóra elkezdődik, az előző versenyek eredményei láthatóak lesznek, és ha nyertél, akkor megtudod, hogy hány találatod volt.

A szezonális játék ideje alatt akár az összes harcra is fogadhatsz. Kártyákat a 3., 6. és 9. telitalálatos eredményed hoz.


6. játék (2019. pünkösd)

A mostani játék egy része adja magát, egy másik részét pedig Neked kell kitalálnod. A súgó mostani része csak a számolásokkal kapcsolatban ad segítséget.

Gyorsaság: Meghatározza, hogy ki kezdi a csata adott körét.

Erő: Az ütés maximális ereje, ha sikerül eltalálnod az ellenfelet.

Állóképesség: Egy téged eltaláló ütésből maximum ennyit tudsz sérülés nélkül elviselni.

Találékonyság: Ha sikerül eltalálnod az ellenfeledet, akkor minél magasabb a találékonyságod, annál több sebzést mindenképpen okozol.

Szerencse: A támadás teljes kivédésének esélye.


7. játék (2019. karácsony)

Cél: a teljes terület elfoglalása mind a tíz szigeten.

Körönként egy akciót végezhetsz, utána ellenfeled lép. Percenként kapsz egy új kört. A maximum összegyűjthető lépések számát VIP tagságod hossza(*) határozza meg.

Akciók:
  • Ha még nincs területed, akkor bármely üres terület elfoglalása egy egységgel.
  • Meglévő területeid valamelyikére egy új egység letétele. (Egy területen maximum 50 egység lehet.)
  • Ha már van területed, akkor bármely, azzal szomszédos üres terület elfoglalása minimum egy egység odamozgatásával. Minimum egy egységet meg kell tartanod. (Egy területen maximum 50 egység lehet.)
  • Szomszédos területeid között egységek mozgatása. Minimum egy egységet meg kell tartanod. (Egy területen maximum 50 egység lehet.)
  • Őrtorony építése saját területen. Az első torony építése 10 egységbe, a második 20 egységbe, a harmadik 30 egységbe, a negyedik 40 egységbe kerül. Az építés után minimum 1 egységnek maradnia kell az adott területen. (Tehát az első tornyot 11 egységgel az adott területen építheted, akkor kapsz egy tornyot, és marad ott 1 egységed.) Egy területen csak egy torony lehet.
  • Saját területeddel szomszédos, ellenfél terület támadása.
A támadás tudnivalói:
  • Őrtorony nélküli területet támadásához minimum 2 egység kell.
  • Őrtoronyos terület támadásához minimum 10 egység kell.
  • Az őrtorony megduplázza az ott lévő egységek védőértékét.
  • A támadás dobókocka módszerrel történik. Ez azt jelenti, hogy egy egyértelmű létszámbeli fölény nem jelenti feltétlenül a csata megnyerését. Mind a védő, mind a támadó annyi oldalú dobókockával dob, amennyi a védő/támadó értéke. A magasabb támadói dobás jelenti a sikeres területfoglalást.
  • Az elfoglalt területen lévő összes védőegység elveszik. A torony is.
  • Sikertelen támadás esetén a teljes támadósereg elveszik.
  • Sikeres támadás esetén a támadó sereg fele letelepszik az új területen.
Ha ellenfeled elfoglalja az utolsó területedet is, akkor újrakezdheted a szigetet. Az adott forduló feladására más módon nincsen lehetőség. Ha fel szeretnéd adni, és az adott fordulót újrakezdeni, akkor indíts esélytelen támadásokat ellenfeled ellen, majd hagyd, hogy minden területedet elfoglalja. Ekkor lesz lehetőség az adott forduló újrakezdésére.


8. játék (2020. karácsony)

Fejtsd meg a rejtvényt, szerezz kártyákat! :) Ehhez nem is kell súgó. :D

Összesen 30 rejtvényt kaphatsz, az első 10 helyes megfejtésért kapsz egy-egy kártyát. Ezeknek nem kell az első tíz feladvány megfejtéseinek lennie, bármelyik tíz lehet.

Helytelen válasz után újra próbálkozhatsz. Nem gond, ha véletlenül elgépeled a megfejtést.

Ha egy rejtvénnyel nem bírkózol meg, azt feladhatod, és másnap kapod a következőt.

A helyes megfejtés leadását (vagy a rejtvény feladását) követő másnap kapod a következő feladatot, emiatt érdemes még UTC éjfél előtt beküldeni az aznapi rejtvényt. Új feladvány UTC éjféltől.

Mind a 30 rejtvény helyes megfejtése esetén 3 újabb kártyát kapsz.

Felzárkózó időszakban már csak a 30 rejtvény megfejtéséért járó 3 kártyát kapod.


*VIP tagság hossza alatt az eddig, a Hódító kezdete óta, az adott országra megváltott VIP tagságok hossza értendő, nem a most még hátralévő körök száma!